Статистика |
---|
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Каталог статей
В категории материалов: 30 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 » |
Сортировать по:
Дате ·
Названию ·
Рейтингу ·
Комментариям ·
Просмотрам
Дәреснең максаты.
1. Рәвеш сүз төркемен гомумиләштереп кабатлау, белем һәм күнекмәләрне ныгыту, аны гамәлдә куллана белергә өйрәтү.
2. Морфологик анализ ясый белү күнекмәләрен үстерү. |
Музей-патриотик тәрбия үзәге, хәтер почмагы, тәрбия учагы.
Яшь буынга патриотик тәрбия бирүдә музейларны ,“җанлы тарих” дип йөртәләр. Халыкның, яшь буынның рухи байлыгын саклауда музейларның әһәмияте бик зур. |
Максат. Р.Вәлиеваның «Дуслык» шигырен уку, И.Мазнинның «Давайте дружить» шигыре белән чагыштыру. |
hәр милләт, һәр халык өчен бәйрәм көн – Халыкара туган тел көне. Бу көн 2000 нче елда ЮНЕСКО карары нигезендә билгеләп үтелә башлады. Бүген дөнья халыклары 6 мең телдә сөйләшә. Һәркем өчен дөньядагы иң кадерлесе – беренче сөйләшә башлаган ана теле. Халыкара туган тел көнендә барлык телләр дә, тигез дип таныла, чөнки аларның һәркайсы кеше язмышы өчен җавап бирә һәм без аны сакларга тиешбез. |
Дәреснең максаты:
- Укучыларның күренекле язучы, шагыйрь Ф.Яруллин иҗаты турындагы белем – күнекмәләрен тирәнәйтү, ныгыту.
- “Җилкәннәр җилдә сынала” әсәре белән танышу. Әсәрнең сәнгати кыйммәтен, идея эчтәлеген ачыклау.
- Темага бәйле рәвештә укучыларның сөйләм телен һәм иҗади фикерләвен дәлилләп бирү осталыгын үстерү. Аларада ихтыяр көче, миһербанлылык сыйфатлары тәрбияләү.
|
Һади Такташ иҗатын өйрәнүне дәвам итү. Укучыларны “Иптәшләр” шигырен сәнгатьле укуга әзерләү. Шигырьдә бирелгән халыклар дуслыгы турындагы фикернең сәнгатьчә гәүдәләнешен төшендерү. Төрле милләт ир-егетләре алдына куелган илне саклау бурычы турында сөйләшү. |
Презентация на тему: " Дуслык белән без көчле" |
1 декабря 2017 года в ГбОУ СОШ села Алькино м.р. Похвистневский прошла областная олимпиада по татарскому языку и литературе |
Презентация "Все профессии нужны, все профессии важны." |
Незнание истории родного края является одной из самых актуальных проблем - изучение истории малой Родины. Мы все неплохо знаем историю нашей страны, но, как выясняется, не очень хорошо знаем историю своей малой Родины. В процессе работы выяснилось, что если люди и знают о существовании на нашей территории памятников природы и архитектуры, то об их истории имеют самые смутные представления. А незнание истории родного края трудно понять историю всей нашей необъятной родины. |
|
|